Възраждане – Прессъобщение

site.btaИвайло Папов от „Възраждане“ към управляващите: Пестите от бюджета за образование, защото няма какво да усвоявате от там

Ивайло Папов от „Възраждане“ към управляващите: Пестите от бюджета за образование, защото няма какво да усвоявате от там
Ивайло Папов от „Възраждане“ към управляващите: Пестите от бюджета за образование, защото няма какво да усвоявате от там
Снимка: Пресцентър

„Сглобката е много загрижена за българското образование. Толкова е загрижена, че законопроектите от Комисията по образование „отлежават“ с месеци и не стигат до обсъждане в зала. Разбирам ви много добре - от образованието нищо не можете да усвоите - то не е фотоволтаици, магистрали, гешефти или келепир, затова то не е важно за вас.“, каза народният представител Ивайло Папов по време на обсъждането на Закона за държавния бюджет в частта му средствата за МОН в Комисията по образованието и науката. 

Според него трябва да се инвестира в модерно образование, така че децата с удоволствие да ходят на училище. Той коментира и, че лисабонският договор от 2007 година задължава всички членки на ЕС да отделят поне 4,5 % от своя БВП за образование, а ние никога не сме го достигали. В момента е 4,1 %, а с новият проектобюджет ще падне под 4%. 

„От образованието ли ще спестяваме? Защо няма стратегия как да учат децата ни? Защото резултатите от мъдрата и разумна политика ще се видят след повече от едно десетилетие, когато никой няма да си спомня кой е управлявал, а коалицията ПП-ДБ ще отдавна забравена. Ако мислите, че само със заплати ще държите учителското съсловие в будна кома, жестоко се лъжете. Ще дойде време да се пазите от техния справедлив гняв. Аз като учител, народен представител и баща ви казвам а преосмислите бюджетната си политика в частта образование, защото бъдещите неблагоприятни последици ще тежат на вашата неадекватна, недалновидна и антибългарска  политика.“, допълни Ивайло Папов.

/МТК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:27 на 28.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация