site.btaОт офиса на НАП в Ловеч са подписали Харта на клиента за справедливо и честно отношение

BOBSTH 10:04:01 29-07-2015
MH1003BO.011
Ловеч - НАП - Харта на клиента

От офиса на НАП в Ловеч са подписали
Харта на клиента за справедливо и
честно отношение


Ловеч, 29 юли /Даниела Балабанова, БТА/
Директорът на офиса на НАП в Ловеч Виктор Стойчев и началникът на отдел "Услуги за клиенти" Иваничка Тошева са подписали Харта на клиента на НАП, с което символично потвърждават, че всеки служител от екипа ще съобразява поведението си с нея. Подписаната харта е поставена в салона за обслужване и на информационните табла в офиса, съобщават от НАП - Ловеч.
В Хартата НАП обещава на гражданите и фирмите справедливо и честно отношение. В документа са описани също основните права и отговорности на клиентите при контактите им с приходната администрация.
Стратегическият документ е обновен така, че да отговори на съвременните изисквания в сферата на обслужването и да отрази развитието на Агенцията през последните години.
Хартата поставя фокус върху насърчаване на доброволното изпълнение на задълженията за плащане на данъци и осигурителни вноски. С нея служителите на Агенцията поемат отговорност да реагират своевременно, когато са допуснали грешка. В документа са описани и очакванията към клиентите, които се изразяват най-вече в спазване на данъчното и осигурително законодателство. Хартата е разпространена сред всички служители на Агенцията.
/МХ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 23:39 на 29.01.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация