site.btaНАП в Русе ще анкетира клиентите си за нивото на обслужване

BOBSTH 11:18:01 18-06-2017
PP1117BO.006
Русе - НАП - анкета

НАП в Русе ще анкетира
клиентите си за нивото
на обслужване


Русе, 18 юни /Мартин Пенев, БТА/
Офисът на НАП в Русе ще организира анкета със своите клиенти за нивото на обслужване. Допитването ще бъде от утре до 23 юни, съобщиха от приходната агенция в крайдунавския град.
Проучването се извършва два пъти в годината и е свързано с европейския модел за оценяване на качеството "EFQM", който се прилага в НАП. Стремежът на анкетата е чрез конкретни въпроси и възможност за лесни, но ясни отговори, да се определи цялостното ниво на обслужване на клиентите на приходната администрация в Русе.
В шестте въпроса с по три отговора са обхванати както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие към гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения.
"Приходните служители и нашите клиенти сме двете страни в общия процес по спазване на данъчното и осигурителното законодателство и целта ни с тази анкета е да станем по-обективни, принципни и коректни, за да улесним общата си работа", обяснява директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов.
/ПП/

news.modal.header

news.modal.text

Към 08:27 на 29.09.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация