site.btaОбщина Плевен отчете публично изпълнението на бюджета си от 83,7 млн.лв.

BOBSTH 11:12:31 25-08-2017
MH1111BO.011
Плевен - бюджет - публичен отчет

Община Плевен отчете публично изпълнението на бюджета си от 83,7 млн.лв.


Плевен, 25 август /Малин Решовски, БТА/
В Плевен се състоя публично обсъждане на отчета за изпълнението бюджета на общината за 2016 г. по инициатива на председателя на Общинския съвет в Плевен Мартин Митев, съгласно изискванията на закона, съобщи пресцентърът на съвета.
Първоначално бюджетът е приет през януари 2016 г. общо 76 млн.лв., но след промени през годината - постъпили средства от министерства, ведомства, дарения и др., към 31 декември той е станал 83,7 млн.лв. - за "държавни дейности" - 47,8 млн.лв, за "местни" - 35,9 млн.лв.
При план за приходите 83,7 млн.лв. са постъпили 76,8 млн.лв. От тях 43 млн.лв. са за държавни дейности и 33,7 млн.лв.- от местни.
При приходите от местни дейности най-голям дял са имали имуществените данъци - 17 млн.лв. Изпълнението е 101,94 на сто., с 2,4 млн.лв. повече, спрямо 2015 г. Преизпълнение има във всички данъчни приходи, с изключение на "Туристически данък".
При неданъчните местни приходи най-голям е относителният дял на общинските такси - приходите са 9,5 млн.лв., при планирани 10,7 млн.лв. Постъпленията са нараснали с 21,4 на сто /с 1,6 млн.лв./ спрямо 2015 г., което се дължи най-вече на събраните средства от "Такса битови отпадъци".
През 2016 г. разплатените разходи са 76,8 млн.лв. - повече с 6,4 млн.лв. спрямо предходната. Най-голям е разходът за възнаграждения и осигурителни плащания - 47,9 млн.лв.
За "Образование" са изразходвани най-голям дял от средствата - 42,93 на сто. При планирани 35,2 млн.лв. са усвоени 32,9 млн.лв. Разплатените разходи за "делегирани от държавата дейности" са 29,6 млн.лв., за "местни дейности" - 2,9 млн.лв. и 400 039 лв. за "дофинансирани делегирани от държавата дейности" с местни приходи.
За "Здравеопазване" разходите при план 4,4 млн.лв. са били 4 млн.лв.
За поддържане на чистотата в населените места са изразходени 7 млн.лв.
Капиталовите разходи, финансирани от бюджета, са били 5,3 млн.лв, а капиталовите разходи със средства от Европейския съюз - 68,8 млн.лв.
Решение за отчета ще бъде взето на сесията на Съвета на 31 август.
Отчетът е представен в присъствието на кмета Георг Спартански, общински съветници, представители на общинска администрация, журналисти, се посочва в съобщението.
/МХ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 16:23 на 01.10.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация