site.btaПловдив започва рекламна кампания за туристическото изложение в Лондон
BOBSTH 09:36:02 28-08-2017
IS0934BO.005
Пловдив - реклама - туристическо изложение
Пловдив започва рекламна кампания за туристическото изложение в Лондон
Пловдив, 28 август /Таня Благова,БТА/
Общинското предприятие "Туризъм" ще рекламира Пловдив преди и по време на международното туристическо изложение WTM в Лондон, което ще се състои в периода 6-8 ноември 2017 г. Това съобщиха от пресцентъра на Дирекция "Култура и културно наследство".
Кампанията включва представяне на Пловдив на електронната страница на WTM.
Първата статия е озаглавена "Една година по пътя на Пловдив към Европейска столица на културата 2019!". Акцент в нея са най-новите забележителности и приспособяването им към културния живот на града, както и тези, които предстои да бъдат отворени за посетители - кварталът на творческите индустрии "Капана", Улицата на занаятите, къща Клианти, Природонаучният музей, Малката базилика, Голямата раннохристиянска епископска базилика, археологическият комплекс Небет тепе, Античният форумен комплекс, Пеещите фонтани, парк "Отдих и култура", Гребната база, стотиците събития от културния календар на града, велоалеите и спортните площадки. Снимковият материал е специално подбран и следва тенденцията да се представя младежкото настроение на фона на древния Пловдив.
И през тази година Община Пловдив ще участва със свой щанд в рамките на общия щанд на страната ни на изложението, като ОП "Туризъм" вече е подготвило концепцията си за представяне на града. Тя включва конкретни предложения към туроператорите, обединяващи разнообразни и интересни елементи от туристическия продукт на Пловдив, се посочва още в съобщението.
/ИС/
news.modal.header
news.modal.text