Пловдив - туристически обекти - кампания
Пловдив - туристически обекти - кампания
Пловдив (28 април 2022) Община Пловдив започна кампания за поставяне на нов отличителен знак-стикер на всички хотели, ресторанти и туристически обекти в града. Знакът представлява логото на конкурса "Най-добра европейска дестинация" (European Best Destinations), в който градът се нареди на четвърто място. Първият стикер бе поставен на входа на най-новия хотел в града "Визуализа". На снимката (от ляво надясно): управителят на хотела, кметът на града Здравко Димитров, зам.-кмет Павел Панов, началник отдел туризъм Юлиана Йорданова.
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Пловдив - туристически обекти - кампания
Пловдив (28 април 2022) Община Пловдив започна кампания за поставяне на нов отличителен знак-стикер на всички хотели, ресторанти и туристически обекти в града. Знакът представлява логото на конкурса "Най-добра европейска дестинация" (European Best Destinations), в който градът се нареди на четвърто място. Първият стикер бе поставен на входа на най-новия хотел в града "Визуализа".
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Пловдив - туристически обекти - кампания
Пловдив (28 април 2022) Община Пловдив започна кампания за поставяне на нов отличителен знак-стикер на всички хотели, ресторанти и туристически обекти в града. Знакът представлява логото на конкурса "Най-добра европейска дестинация" (European Best Destinations), в който градът се нареди на четвърто място. Първият стикер бе поставен на входа на най-новия хотел в града "Визуализа". На снимката (от ляво надясно): управителят на хотела, кметът на града Здравко Димитров, зам.-кмет Павел Панов.
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Пловдив - туристически обекти - кампания
Пловдив (28 април 2022) Община Пловдив започна кампания за поставяне на нов отличителен знак-стикер на всички хотели, ресторанти и туристически обекти в града. Знакът представлява логото на конкурса "Най-добра европейска дестинация" (European Best Destinations), в който градът се нареди на четвърто място. Първият стикер бе поставен на входа на най-новия хотел в града "Визуализа". На снимката: кметът на града Здравко Димитров.
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Пловдив - туристически обекти - кампания
Пловдив (28 април 2022) Община Пловдив започна кампания за поставяне на нов отличителен знак-стикер на всички хотели, ресторанти и туристически обекти в града. Знакът представлява логото на конкурса "Най-добра европейска дестинация" (European Best Destinations), в който градът се нареди на четвърто място. Първият стикер бе поставен на входа на най-новия хотел в града "Визуализа".
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Пловдив - туристически обекти - кампания
Пловдив (28 април 2022) Община Пловдив започна кампания за поставяне на нов отличителен знак-стикер на всички хотели, ресторанти и туристически обекти в града. Знакът представлява логото на конкурса "Най-добра европейска дестинация" (European Best Destinations), в който градът се нареди на четвърто място. Първият стикер бе поставен на входа на най-новия хотел в града "Визуализа". На снимката: кметът на града Здравко Димитров.
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Пловдив - туристически обекти - кампания
Пловдив (28 април 2022) Община Пловдив започна кампания за поставяне на нов отличителен знак-стикер на всички хотели, ресторанти и туристически обекти в града. Знакът представлява логото на конкурса "Най-добра европейска дестинация" (European Best Destinations), в който градът се нареди на четвърто място. Първият стикер бе поставен на входа на най-новия хотел в града "Визуализа".
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Пловдив - туристически обекти - кампания
Пловдив (28 април 2022) Община Пловдив започна кампания за поставяне на нов отличителен знак-стикер на всички хотели, ресторанти и туристически обекти в града. Знакът представлява логото на конкурса "Най-добра европейска дестинация" (European Best Destinations), в който градът се нареди на четвърто място. Първият стикер бе поставен на входа на най-новия хотел в града "Визуализа". На снимката: управителят на хотела (вляво) и кметът на града Здравко Димитров (вдясно).
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото-БТА снимка: Боян Ботев (ПК)
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимка
Моля потвърдете изтеглянето на снимката/ите