site.btaПодкрепяме академичната общност, която дава знак, че науката е в опасност, каза Мая Манолова в Благоевград

Подкрепяме академичната общност, която дава знак, че науката е в опасност, каза Мая Манолова в Благоевград
Подкрепяме академичната общност, която дава знак, че науката е в опасност, каза Мая Манолова в Благоевград
Снимка: Коалиция "Солидарна България"

Подкрепяме академичната общност, която дава знак, че науката е в опасност, докато е неглижирана от политиците, каза в Благоевград Мая Манолова от „Солидарна България“. Манолова и кандидати за народни представители от 01 МИР – Благоевград поднесоха цветя на паметника на светите братя Кирил и Методий пред Националната хуманитарна гимназия и се включиха в празничното шествие. Тя поздрави жителите на Благоевград с празника на града и честити 24 май – Ден на светите братя Кирил и Методий, на българската азбука, просвета и култура и на славянската книжовност.

За първи път на 24 май хората на науката дадоха знак, че докато се лутаме в политическото безвремие и лицемерие на шепа смятащи себе си за елит, науката е в опасност. Децата на България заминават да учат в чужбина, а нашата наука, преподаватели и университети са оставени от политиците без подкрепа, заяви Манолова и допълни, че това важи за всички хора на духа, науката и знанието. 

Мая Манолова смята, че знакът, който днес университетските преподаватели дават, ще бъде разчетен и ще донесе ум на управляващите политици, голяма част от които са излезли от същите тези университети. 

“Солидарна България” настоява процентът от БВП за образование, наука и култура да бъде фиксиран, иначе политиците няма да са свършили нищо за народа са, каза още Манолова и честити празника на всички учители, хора на духа, творци, изследователи, както и на всички учещи и творящи млади хора.

 

/БИ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:00 на 23.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация