site.btaПървият звънец удари в Българско школо „Розова долина” в Тотнъм

Първият звънец удари в Българско школо „Розова долина” в Тотнъм
Първият звънец удари в Българско школо „Розова долина” в Тотнъм
Снимка: Българско школо „Розова долина” в Тотнъм, Лондон/Фейсбук

Първият звънец удари в Българско школо „Розова долина” в Тотнъм, Лондон. Това съобщават от образователното средище в своята страница във Фейсбук.

От екипа на учебното заведение посочват, че училището е посрещнало за пета поредна година първокласници, които не говорят български език. „И тези, които добре се справят с българския език - и тях приветствахме с добре дошли”, е добавено в публиакцията. 

Българско школо „Розова долина” в Тотнъм е основано през 2010 г. от Милена Везенкова, която година по-рано основава и Българско школо „Васил Левски” в Баркинг. Училище „Розова долина” има и клон в Харлоу, който отваря врати на 12 септември 2021 година с 42 деца, разпределени в класове според възрастовата им група и нивото на владеене на български език, посочват от училището в своя сайт.

В школо „Розова долина” в Тотнъм и Харлоу се преподават български език и литература, история и география на България. „Освен да учим, ние обичаме и да се забавляваме. Отбелязваме всички български празници по наш си, специален начин. Каним много гости - пътуващи театри, преподаватели по танци, йога и много артисти. Организираме работилнички за всеки български празник”, е посочено още в сайта.

Учебното заведение в Тотнъм и неговият клон в Харлоу са вписани в „Списък на българските неделни училища в чужбина”, утвърден със заповед на министъра на образованието и науката на България. Те са лицензирани от българското Министерство на образованието и науката (МОН) и работят по програми и учебници, одобрени и препоръчани от него. В края на учебната година всеки ученик, посещавал редовно учебните занятия, получава свидетелство за завършени брой учебни часове по изучаваните предмети за съответен клас.

/ЙК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 18:31 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация