site.btaПиеса по откъс от „Радини вълнения“ представиха второкласници от Българско училище „Азбукарче“ в Глазгоу

Пиеса по откъс от „Радини вълнения“ представиха второкласници от Българско училище „Азбукарче“ в Глазгоу
Пиеса по откъс от „Радини вълнения“ представиха второкласници от Българско училище „Азбукарче“ в Глазгоу
Снимка: Българско училище „Азбукарче“, Глазгоу/ Фейсбук

По време на годишното си тържество ученици от втори клас в Българското училище „Азбукарче“ в Глазгоу, Шотландия, представиха театрален етюд по откъс от романа „Под игото“ на Иван Вазов. Това съобщават от образователното средище чрез публикация във Фейсбук.

„Нашите второкласници заедно с две от по-големите ни ученички – Амелия и Дария, се включиха в реализирането на пиеса по откъс от главата „Радини вълнения“ от Вазовия роман.“, разказват от екипа на Българско училище „Азбукарче“, споделяйки снимки от театралното представление.

Под ръководството и с помощта на Йоана Върбичкова учениците влязоха в ролите на Бойчо Огнянов, Кириак Стефчов, Рада Госпожина и нейните ученички и пресъздадоха годишния изпит, описан в романа „Под игото“.

Както БТА писа, училище „Азбукарче“ е първото българско просветно средище в Глазгоу. То отваря врати първоначално като занималня за деца от предучилищна възраст, а от 2022 година функционира като начално училище, в което се обучават деца от подготвителна група до четвърти клас. Учебната програма е съобразена с утвърдената от Министерството на образованието и науката програма за предучилищното и училищното образование, организирано в чужбина.

/МГ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 19:53 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация