site.btaВидовете медийни текстове разгледаха възпитаници на Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг
Видовете медийни текстове разгледаха възпитаници от седми клас в Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг. Те се запознаха с функциите на медиите и подготвиха свои репортажи и интервюта, съобщиха от просветното средище в страницата си във Фейсбук.
„Журналисти на хоризонта. С учениците на г-жа Миланова разгледахме подробно видовете медийни текстове - информационна бележка, репортаж и интервю, и упражнихме нагледно каква е разликата между тях. Направихме няколко репортажа и интервюта директно от учебната стая, като Йорданка и Виктория се представиха като много добри журналисти. Разбрахме колко важни са петте „к" в журналистиката“, допълниха от учебното заведение.
Петокласниците от училище „Д-р Петър Берон“ пък изучаваха особеностите на официалното и неофициално общуване, става ясно още от публикацията.
„Упражнихме се с общуване в двете форми и се запознахме с техните основни елементи. Отделихме време и за четене и всеки имаше възможността да прочете откъс от книгата „Лакомото мече" на Емилиян Станев. Всички ученици проявиха желание да се включат в инициативата „Читателски дневник", като до 18 ноември трябва да върнат попълнени бланки, за да получат своята награда“, допълниха от учебното заведение.
Училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг е включено в списъка на българските неделни училища в чужбина на Министерството на образованието и науката на България по Постановление на Министерски съвет на България ПМС 90, с право да издава легитимни удостоверения. Обучението се провежда в присъствена, хибридна и дистанционна форма. Преподаваните предмети са български език и литература, история и цивилизации и география и икономика на България. Извънкласните занимания включват: кръжок за опознаване и запазване на българските традиции, обичаи и култура, изобразително изкуство и изработване на изделия от бита на българите, както и народни песни и танци.
/ИКВ/
news.modal.header
news.modal.text