site.btaУченици от училище „Азбука“ в Дъблин изработиха картички за възрастни хора от старчески дом в България

Ученици от училище „Азбука“ в Дъблин изработиха картички за възрастни хора от старчески дом в България
Ученици от училище „Азбука“ в Дъблин изработиха картички за възрастни хора от старчески дом в България
Снимка: Българско училище „Азбука“ в Дъблин

Възпитаници на Българското училище „Азбука“ в Дъблин, Ирландия, изработиха картички за възрастни хора от старчески дом в България. Това стана ясно от публикация във Фейсбук страницата на просветното средище. 

„Учениците от четвърти клас за поредна година изработиха картички с много любов и старание за възрастните хора от старчески дом в България“, информираха от учебното заведение. 

От там припомниха и за своите часове по театрално изкуство, в които „децата се запознават с традиционната българска носия, бита и обичаите в нашата култура“. 

По време на занятията си те имат възможност да се облекат и превъплътят в герои от народни приказки или разкази. „Да танцуват и се пренеса в духа на едно отминало, но незабравено време“ – добавят от образователната институция.

Българското училище „Азбука” в Дъблин е регистрирано и спонсорирано от Министерството на образованието и науката (МОН) в България. 

В училището има занятия за деца от детска група – четири години до 12. клас. За децата под четиригодишна възраст има отделна група. 

За възпитаниците на просветното средище има часове по български език, литература, история и география по програми на МОН. 

Осъществява се подготовка за Leaving Certificate по български език с доцент Димитър Камбуров, преподавател в Trinity College. Изучава се български език като чужд език по обща европейска езикова рамка.

В програмата има заложени извънкласни дейности по танци, драма, арт, спорт и др. Организират се и дейности за родители.

/ИКВ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 19:43 на 27.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация