site.btaБългарско училище „Иван Вазов“ във Великобритания издаде нов брой на вестник „Чичовци“
Българско училище „Иван Вазов“ в Престън и Ланкастър, Великобритания, издаде нов брой на училищния вестник „Чичовци – галерия от типове и нрави български в сегашно време“. Това става ясно от публикация във Фейсбук страницата на образователното средище.
„Ето го и брой 12 на нашия училищен вестник, последния за тази учебна година. Пълен с много снимки и приключения. Идеално четиво за сутрешното кафе“ – пишат от преподавателския екип и споделят страниците на училищното периодично издание.
Тематиката на новия брой е обвързана с настъпващата ваканция и читателите могат да се запознаят с приключенията на Сара в България, където тя е посетила Музея на комунизма в Пещера, както и да разберат защото възпитаничката на Българско училище „Иван Вазов“ завява „България, правиш ме щастлива и не искам да си тръгвам“.
Страниците на „Чичовци“ разказват и за последните уроци за учебната 2023/2024 година, преминали „с аромат на рози, ваканция и родина“, защото броени дни преди ваканцията в двора на училището са били засадени три български рози, отбелязващи трите успешни години от създаването на училището.
Както БТА писа, училище „Иван Вазов“ започна да издава вестник „Чичовци – галерия от типове и нрави български в сегашно време“ през 2023 година, като с това начинание учебното заведение се надява да мотивира повече деца да пишат и четат на български език.
Българско училище „Иван Вазов“ е създадено в град Престън на 19 септември 2021 г., като през 2023 г. бе открит и филиал в град Ланкастър. В двете училищни звена се преподават български език и литература, история и география на България и се работи по различни образователни проекти.
/ЙК/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text