site.btaПървокласниците от училище „Звънче“ в Сътън завършиха учебната година с изложба и „Празник на буквите“

Първокласниците от училище „Звънче“ в Сътън завършиха учебната година с изложба и „Празник на буквите“
Първокласниците от училище „Звънче“ в Сътън завършиха учебната година с изложба и „Празник на буквите“
Снимка: Българско училище „Звънче“, Лондон/ Фейсбук

С „Празник на буквите“ ученици от първи „Б“ клас на Българско училище „Звънче“ – филиал Сътън, Великобритания, изпратиха учебната 2023/2024 година. Това съобщават от екипа на учебната институция чрез публикация във Фейсбук. 

По време на училищния празник първокласниците заявиха пред своите родители, роднини и приятели „Ние вече сме грамотни“ и подредиха в класната си стая изложба с рисунки и проекти, които са направили през учебната година. 

„Заедно с децата от първи „Б“ клас изпратихме тяхната първа година като ученици. Специално за своите родители, те направиха тържество, по време на което показаха колко много знания и нови думи на български език са научили през изминалата година“ – разказват от преподавателския екип на училището и допълват, че се гордеят със своите възпитаници и техните успехи. 

Както БТА писа, Българското училище „Звънче“ отваря врати през 2008 година, като „звънкото име“ му дават неговите първи ученици. Към настоящия момент училището има два филиала в Сърбитън и в Сътън. Освен обучението по български език и литература, възпитаниците му имат възможност да развиват своите таланти като посещават разнообразни извънкласни дейности, сред които: Детски народен хор, Танцов ансамбъл „Звънче“, Литературен клуб „БългарЧЕТА“, клуб по изобразително изкуство и школа по балет.

/ЙК/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 23:30 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация