site.btaЕдна медия трябва да има характер, за да превърне своята аудитория в активен участник и спонсор, каза Александър Детев

Една медия трябва да има характер, за да превърне своята аудитория в активен участник и спонсор, каза Александър Детев
Една медия трябва да има характер, за да превърне своята аудитория в активен участник и спонсор, каза Александър Детев
Снимка: Христо Касабов/БТА
Една медия трябва да има характер, за да превърне своята аудитория в активен участник и спонсор. Това каза продуцентът на българското предаване „Ние, българите“ по радио Orange 94.0 (Австрия) Александър Детев по време на 18-ата Световна среща на българските медии, организирана от Българската телеграфна агенция (БТА) в Казанлък.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ХТ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 13:25 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация