Годишен доклад 2014: Изследване на българските медии показва тенденциите в политическата журналистика
В годишния си доклад за състоянието на българската медийна среда през 2014 г. експертите ще коментират тенденциите, динамиките и проблемите в отразяването на политическите събития. С подкрепата на агенция „Маркет Линкс” бяха изследвани както всекидневници, така и телевизионни канали. Заедно с други данни мониторингът разкрива и медийната популярност на политици и партии. Ще бъдат представени и резултатите от второто национално представително проучване за доверието и отношението на българското общество към медиите.
Участници: Кристиан Шпар - ръководител на Медийната програма „Югоизточна Европа” на фондация „Конрад Аденауер”; Мануела Златева - комуникационен мениджър на Медийната програма „Югоизточна Европа” на фондация „Конрад Аденауер”; доц. д-р Орлин Спасов - изп. директор на фондация „Медийна демокрация”; Николета Даскалова - медиен анализатор към фондация „Медийна демокрация”, и други експерти от изследователския екип.