„Рекламата на цигари им продава цигари“ – начало на политическа и застъпническа кампания за освобождаване на децата и младежите от тютюневата реклама
На 2-ро място сме в Европа при 15-годишните, които пушат поне веднъж седмично, показват данни на Световната здравна организация от 2016 г.
Има ли политическа воля в България да освободим децата от въздействието на тютюневата реклама?
За проблемите и данните, необходимите законови промени и очакваните социални, здравни и финансови ползи от тях, както и за провокативната визуална кампания, която вече активно се споделя в интернет, ще говорят:
д-р Гергана Гешанова – председател на Коалиция за живот без тютюнев дим;
д-р Маша Гавраилова – председател на сдружение „България без дим“, бивш началник отдел „Опазване на общественото здраве“ в МЗ;
Радослав Бимбалов – управляващ партньор в The Smarts;
Павел Антонов, д.ф.н., управляващ редактор на BlueLink.net – мрежа за гражданска активност, и член на УС на Коалиция за живот без тютюнев дим.