Една праскова се превърна в повод за много политически и обществени дискусии в Италия в последно време. Или по-точно едно рекламно видео, в което се появява една праскова.Видеото е поръчано от веригата супермаркети "Еселунга” и имаше премиера на 25 септември. То е дело на базираната в Ню Йорк рекламна агенция "Смол”, основана от двама италианци на име Лука – Лука Лоренцини и Лука Панезе, които са партньори в рекламния бизнес от 2000 г. Въпреки че са кръстили компанията си с име, което в превод от английски означава "малък”, те искат техните рекламни кампании да имат голямо влияние и отзвук. И успяват да го постигнат с клипа, рекламиращ „Еселунга”. В него разведена майка с малката си дъщеря пазаруват в магазин от веригата супермаркети.
За да прочетете цялата статия
Продължете да четете с абонамент
Вижте условията
/ПТА/