site.btaИга Швьонтек и Джесика Пегула се класираха за четвъртфиналите на турнира по тенис в Маями

Ига Швьонтек и Джесика Пегула се класираха за четвъртфиналите на турнира по тенис в Маями
Ига Швьонтек и Джесика Пегула се класираха за четвъртфиналите на турнира по тенис в Маями
снимка: AP Photo/Lynne Sladky

Втората поставена Ига Швьонтек (Полша) се класира за четвъртфиналите на турнира по тенис на твърда настилка от сериите УТА 1000 в Маями (САЩ) с награден фонд от 8 963 700 долара.

В среща от четвъртия кръг Швьонтек победи 22-ата в схемата украинка със 7:6(5), 6:3 за два часа и седем минути игра.

Свитолина поведе с 5:4 в първия сет, но полската тенисистка обърна за 6:5 и се наложи в последвалия тайбрек. Швьонтек допусна пробив в първия гейм на втората част, но отговори с обрат до 4:1 и задържа аванса си до крайното 6:3.

Нейна противничка в спор за достигане до полуфиналите ще бъде 19-годишната представителка на Филипините Александра Еала. 140-ата в световната ранглиста Еала продължи напред в надпреварата след отказване на испанската Паула Бадоса. Десетата поставена Бадоса не успя да продължи участието си заради травма на гърба.

Място на четвъртфиналите намери и четвъртата поставена Джесика Пегула (САЩ), която елиминира 23-ата в схемата Марта Костюк от Украйна след 6:2, 6:3. Двубоят продължи само 77 минути.

Във втория сет Пегула изостана с 0:3, но спечели следващите шест гейма, за да си осигури крайния успех.

Пегула ще се изправи срещу британката Ема Ръдукану в опит да достигне до полуфиналите.

 

/КМ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 01:48 на 26.03.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация