site.btaПФК Левски даде "ново начало" на членската си кампания, привържениците ще получават повече привилегии

ПФК Левски даде "ново начало" на членската си кампания, привържениците ще получават повече привилегии
ПФК Левски даде "ново начало" на членската си кампания, привържениците ще получават повече привилегии
Картите ще бъдат разделени на шест категории, а новата е за деца до 16 години / Снимка: Асен Тонев/БТА (ПБ)

ПФК Левски даде "ново начало" на членската кампания за привържениците си и обяви съществена промяна - докато до момента "сините" са търсили максимална финансова изгода с цел оцеляване, то оттук нататък основна цел стават привилегиите и предимствата за футболните фенове. 

Слоганът на новата кампания е "Левски завинаги", обяви управителят на клубния магазин Виктор Викторов на пресконференция днес. Той обясни, че 26-кратните шампиони ребрандират инициативата, след като в последните четири години са загубили над 16 хиляди от участниците в нея. 

"Двете думички 'Левски завинаги' са били в главите на всеки един от нас през последните години. Смятаме, че те прекрасно олицетворяват целия период, който изминахме от 2020 до този момент. За наша радост, този период завърши с успех. Това е ново начало, защото досега целта на кампаниите, за нещастие, бе да подпомогнат финансово клуба за спасение. Оттук нататък основната цел на членските кампании ще бъде да има повече привилегии и предимства за членовете", каза Викторов. 

Част от предимствата на новите мембършип карти са участието в томболи с награди, предлагането на ексклузивни артикули и колекции за членове на ПФК Левски, участие в анкети и гласувания, преференциални условия за клубния магазин и много други. 

"Искаме след всяка година да даваме все повече предимства на притежателите на мембършип карти. Всяка карта ще носи уникален дизайн, вдъхновен от най-знаковите фигури в историята на Левски. Направихме и детска членска карта, която ще струва 17 лв. Нейната цел е да запали малките левскари да бъдат близо до отбора, близо до клуба. Тук целта изобщо не е да се изкарват пари от нея.   

Новата детска карта ще предлага на привържениците до 16 години отстъпки, подаръци, посещение на два мача безплатно, достъп до клубния музей и участие в томбола за "талисман" на Левски. Победителят ще има възможността да изведе представителния отбор на "сините" в домакински мач. 

"Аз съм имал щастието като хлапе да го изживея това нещо и знам какво е - невероятно чувство, което децата ще оценят. Освен това ще имат и възможността да прекарат ден с отбора, с играчите. Това са само примерни неща. Можете да очаквате и повече инициативи, свързани с деца, за да разберат те защо Левски е толкова велик", добави управителят на магазина. 

Съществената част на кампанията е за възрастните, а картите отново ще бъдат разделени на пет категории - "бронзова" за 19.14 лв, "сребърна" за 72 лв, "златна" за 200 лв, "платинена" за 1 914 лв и "диамантена" за 10 хиляди. Картите носят различни отстъпки в магазина, в продажбата на билети и абонаменти карти, както и много подаръци, съобразени с цената за членство. Най-евтината карта предлага значка, ключодържател и други дребни артикули, а най-скъпата - топка с автографи, достъп до ложата и пътуване с отбора за мач или лагер. 

"Надявам се и вярвам, че можем да постигнем нови рекорди. Тепърва работим над иновации, над платформа за създаване на възможност при подновяване на картата да има все повече привилегии. Разчитам на феновете да участват в кампаниите, тъй като ще им се отблагодарим. Това е само началото", завърши Викторов в презентацията си пред медиите. 

Пълният списък с цени и привилегии на новите членски карти могат да бъдат открити в онлайн магазина на ПФК Левски. 

/ИК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 14:20 на 06.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация