site.btaСпалети: "Искам по-зла и агресивна Италия"

Спалети: "Искам по-зла и агресивна Италия"
Спалети: "Искам по-зла и агресивна Италия"
снимка: АП/Martin Meissner

Играчите на Италия трябва да бъдат по-агресивни и директни, когато се изправят срещу Испания във втория си мач от груповата фаза на Евро 2024, заяви селекционерът на "адзурите" Лучано Спалети.

Италианците стартираха с трудна победа с 2:1 срещу Албания защитата на титлата си. Избраниците на Спалети допуснаха най-бързия гол на еврофинали още в 23-а секунда, но бързо се съвзеха и обърнаха за 2:1 до 16-а минута с голове на Бастони и Барела.

Спалети каза след мача, че неговият отбор е показал характер, за да се съвземе от ранния пасив и е демонстрирал сплотеност, която ще служи добре на Италия, ако премине груповата фаза.

"Изключихме при гола на Албания, но трябва да оценим желанието да опитаме да играем футбол, дори когато нещата станаха трудни“, каза той пред репортери.

Спалети, който изглеждаше разочарован през второто полувреме, беше ясен, че Италия трябва да се подобри за мача в четвъртък срещу Испания, която победи Хърватия с 3:0 в събота.

"Има редица неща, които все още трябва да подобрим, защото грешахме в твърде много ситуации“, каза той.

"Трябва да бъдем по-зли и подредени в начина, по който изграждаме играта, освобождаваш човек, но след това трябва да отидеш и да удариш съперника. Ние си мислехме, че сме брилянтни в това, просто да притежаваме топката, което не носеше много опасности за противника", каза Спалети.

"Трябва да движим топката малко по-бързо, защото тази вечер се справихме зле в някои случаи, но срещу Испания вероятно ще има шансове да играем повече с топката напред, тъй като те са склонни да бъдат по-агресивни в пресата си, може да има по-голямо поле за игра зад защитната им линия", коментира Спалети.

/МД/

news.modal.header

news.modal.text

Към 12:16 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация