site.btaБорусия Дортмунд отбеляза скок в продажбата на екипи след класирането за финала на Шампионската лига

Борусия Дортмунд отбеляза скок в продажбата на екипи след класирането за финала на Шампионската лига
Борусия Дортмунд отбеляза скок в продажбата на екипи след класирането за финала на Шампионската лига
снимка: Frank Augstein /AP Photo

Германският футболен клуб Борусия Дортмунд е продал 10 хиляди официални фланелки с името на Марко Ройс в последните седем дни, съобщи местното издание Ruhr Nachrichten.

От лагера на Борусия са продали общо 20 хиляди, но половината желаещи да си закупят екипи на клуба от Дортмунд са пожелали именно такива с името на Ройс.

Марко Ройс е един от емблематичните футболисти в историята на отбора и наскоро обяви, че ще напусне Борусия Дортмунд в края на настоящия сезон.

Германският клуб си осигури участие във финала на Шампионската лига и на 1 юни в Лондон ще се изправи срещу испанския Реал Мадрид в сблъсък за трофея.

Във вторник вечер, при пускането им в продажба, 50 хиляди фланелки с надпис " lYellow Wonder Wall" са били продадени чрез официалния сайт на Борусия. Това са тениските, които футболистите от Дортмунд облякоха след отстраняването на Пари Сен Жермен на полуфиналите.

Още 50 хиляди са били поръчани след мача.

/КМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 16:30 на 23.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация