site.btaСупербоул LVI е най-гледаното телевизионно предаване в САЩ за последните пет години
SPORT 21:58:31 15-02-2022
IG2157SP.010
американски футбол - НФЛ
Супербоул LVI е
най-гледаното телевизионно предаване
в САЩ за последните пет години
Ню Йорк, 15 февруари (БТА).
Супербоул LVI е най-гледаното телевизионно предаване в САЩ за последните пет години средно със 112.3 милиона зрители сред всички платформи, обяви Националната футболна лига на САЩ (НФЛ) днес.
Лос Анджелис Рамс победиха Синсинати Бенгалс с 23:20 в неделния двубой на "СоФай Стейдиъм", като мачът събра 101.1 милиона гледания за телевизия NBC и нейния испански клон Telemundo. Допълнителни 11.2 милиона души пък са гледали на живо в стрийминг платформата на медийния гигант - Peacock. Така бе събрана рекордна цифра гледания след 113.7-те милиона, които проследиха на живо Супербоул LI през 2017 година, когато Ню Ингланд Пейтриътс направиха един от най-паметните обрати в историята на спорта срещу Атланта Фалкънс и спечелиха с 34:28.
Миналогодишният финал на НФЛ между Тампа Бей Бъканиърс и Канзас Сити Чийфс събра средно 96.5 милиона зрители в ефира на CBS.
Шоу програмата на полувремето, водена от мегазвездите Д-р Дре, Снууп Дог, Еминем, Мери Джей Блайдж и Кендрик Ламар, е била наблюдавана от 103.4 милиона души.
В отделните пазари в САЩ лидер по гледания е Синсинати с рейтинг 46.1/84. Това означава, че в дома на Бенгалс 46.1 процента от домакинствата са включили телевизорите си на NBC и нейните платформи по време на Супербоул. Цифрата 84 пък показва процента от хората, които изобщо са гледали телевизия по това време.
Лос Анджелис е с рейтинг 36.7/77.
Номер 2 в класацията е Детройт, където куотърбекът на Рамс Матю Стафърд прекара първите си 12 сезона в Лигата, преди да бъде трансфериран в Лос Анджелис миналата пролет. Детройт е с рейтинг 45.9/79.
Освен Синсинати, други два пазара в щата Охайо също влизат в топ 10 - Кълъмбъс и Кливланд.
В България Супербоул LVI бе излъчен от телевизия MaxSport 2, която държи правата за целия следващ сезон в НФЛ. Той започва в началото на месец септември.
(ИГ)(АВ)
/ИГ/
IG2157SP.010
американски футбол - НФЛ
Супербоул LVI е
най-гледаното телевизионно предаване
в САЩ за последните пет години
Ню Йорк, 15 февруари (БТА).
Супербоул LVI е най-гледаното телевизионно предаване в САЩ за последните пет години средно със 112.3 милиона зрители сред всички платформи, обяви Националната футболна лига на САЩ (НФЛ) днес.
Лос Анджелис Рамс победиха Синсинати Бенгалс с 23:20 в неделния двубой на "СоФай Стейдиъм", като мачът събра 101.1 милиона гледания за телевизия NBC и нейния испански клон Telemundo. Допълнителни 11.2 милиона души пък са гледали на живо в стрийминг платформата на медийния гигант - Peacock. Така бе събрана рекордна цифра гледания след 113.7-те милиона, които проследиха на живо Супербоул LI през 2017 година, когато Ню Ингланд Пейтриътс направиха един от най-паметните обрати в историята на спорта срещу Атланта Фалкънс и спечелиха с 34:28.
Миналогодишният финал на НФЛ между Тампа Бей Бъканиърс и Канзас Сити Чийфс събра средно 96.5 милиона зрители в ефира на CBS.
Шоу програмата на полувремето, водена от мегазвездите Д-р Дре, Снууп Дог, Еминем, Мери Джей Блайдж и Кендрик Ламар, е била наблюдавана от 103.4 милиона души.
В отделните пазари в САЩ лидер по гледания е Синсинати с рейтинг 46.1/84. Това означава, че в дома на Бенгалс 46.1 процента от домакинствата са включили телевизорите си на NBC и нейните платформи по време на Супербоул. Цифрата 84 пък показва процента от хората, които изобщо са гледали телевизия по това време.
Лос Анджелис е с рейтинг 36.7/77.
Номер 2 в класацията е Детройт, където куотърбекът на Рамс Матю Стафърд прекара първите си 12 сезона в Лигата, преди да бъде трансфериран в Лос Анджелис миналата пролет. Детройт е с рейтинг 45.9/79.
Освен Синсинати, други два пазара в щата Охайо също влизат в топ 10 - Кълъмбъс и Кливланд.
В България Супербоул LVI бе излъчен от телевизия MaxSport 2, която държи правата за целия следващ сезон в НФЛ. Той започва в началото на месец септември.
(ИГ)(АВ)
/ИГ/
news.modal.header
news.modal.text