site.btaУниверситетът за национално и световно стопанство и “Кока-Кола Хеленик‘‘ откриха бизнес академия за студенти

Университетът за национално и световно стопанство и “Кока-Кола Хеленик‘‘ откриха бизнес академия за студенти
Университетът за национално и световно стопанство и “Кока-Кола Хеленик‘‘ откриха бизнес академия за студенти
Първата Бизнес академия “Coca-Cola Hellenic - UNWE Academy“ беше официално открита. Снимка: пресцентър на УНСС

Първата бизнес академия “Coca-Cola Hellenic - UNWE Academy“ беше официално открита, съобщават от пресцентъра на Университета за национално и световно стопанство (УНСС).

Академията ще започне на 12 март и ще приключи през май, като в нея може да се включи всеки студент на УНСС, без значение от специалността, която изучава. Всяка седмица до края на академията ще има обучение по трите модула, включени в програмата, а именно: ролята на финансите, бизнес визията в ерата на новите технологии и начините за откриване на таланти. 

Преподаватели в обучението ще бъдат мениджъри от “Кока-Кола Хеленик“, като всеки модул ще съдържа комбинация от лекции, упражнения, дискусии и работа по групи. Накрая всеки участник ще защити курсов проект пред комисия от преподаватели от УНСС и мениджъри от компанията. На откриването на академията целият екип от мениджъри в “Кока-Кола Хеленик“, които ще водят обучението, се представи пред студентите, отбелязват от висшето училище.

Всички, които завършат успешно бизнес академията, ще получат своите сертификати на официална церемония през май. Студентът, който най-добре защити своя проект по съответния модул, ще има възможността да спечели 1500 лв. от наградния фонд на академията.

“Създаването на тази Бизнес академия е един много хубав момент за всички нас, тъй като стимулира студентската активност. Имаме вече седем-осем бизнес академии, всичките много успешни - както за студентите и преподавателите, така и за бизнеса. Те са един много добър инструмент, който надгражда лекциите, доразвива теорията, предоставя конкретни казуси от практиката. Освен това, те са подходящи за всички специалности - както за бакалаври, така и за магистри“, каза на откриването на Бизнес академията проф. д-р Димитър Димитров, ректор на УНСС. 

“Тази академия ще даде възможност на нашите студенти да се докоснат до реалния бизнес, който се осъществява в компанията, да научат много нови неща от хората, които обучават служителите в компанията, да развият теоретичните си знания в реалната бизнес среда“, отбеляза проф. д-р Цветана Стоянова, заместник-ректор по институционално и бизнес сътрудничество, и студентски политики, на УНСС.

Атанас Димитров, директор на Междууниверситетския център за развитие на кариерата (МЦРК) при УНСС, който от години работи заедно с “Кока-Кола Хеленик“ във връзка с кариерното развитие на студентите, акцентира върху полезните контакти, които участниците в академията ще създадат по време на обучението. 

Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани  (Кока – Кола – ХБК) България е част от Групата Кока-Кола ХБК, една от водещите бутилиращи компании на търговските марки на The Coca‑Cola Company. Кока-Кола ХБК има два производствени центъра на територията на България - в Костинброд (за безалкохолни напитки) и в Банкя (за минерална вода), а продуктите ѝ  се разпространяват чрез шест дистрибуционни центъра в цялата страна. Кока-Кола ХБК започва дейност в България през 1992 г. и оттогава е един от водещите инвеститори в местната икономика. 

/ХТ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 01:10 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация