site.btaПроучване установи, че мъжете и жените в България имат различно отношение към модната индустрия

Проучване установи, че мъжете и жените в България имат различно отношение към модната индустрия
Проучване установи, че мъжете и жените в България имат различно отношение към модната индустрия
Снимка: GLAMI
Над 20 000 участници от 9 европейски страни, сред които и България, се включиха в последното проучване за стандартите за красота на водещата европейска модна търсачка, базирана на изкуствен интелект, „GLAMI“, съобщава агенция „V+O

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/АКМ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 04:56 на 30.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация