site.btaПовече 200 ученици от 30 училища в страната се включиха в конкурс на ОУ "Св. св. Кирил и Методий" в село Рупите

Повече 200 ученици от 30 училища в страната се включиха в конкурс на ОУ "Св. св. Кирил и Методий" в село Рупите
Повече 200 ученици от 30 училища в страната се включиха в конкурс на ОУ "Св. св. Кирил и Методий" в село Рупите
Снимка:Основно училище "Св. св. Кирил и Методий" в село Рупите

Повече 200 ученици от 30 училища в страната се включиха в конкурс на основно училище "Св. св. Кирил и Методий" в село Рупите, община Петрич посветен на Деня на земята. Това каза за БТА Катя Стоева, основен ръководител и организатор на конкурса и старши начален учител в училището в село Рупите. Конкурсът под надслов „Опазване на природата на планетата Земя“ се организира по инициатива на преподавателите и ръководството на учебното заведение и се провежда за втора поредна година.  

Награждаването на отличените в конкурса участници винаги се провежда в Деня на земята, защото този ден е специален, уточни преподавателката. Тази година в конкурса има и международно участие на деца от Русия, които представят свои рисунки и проекти в програма скрач. 

Проявата се организира със съдействието и подкрепата на Югозападен университет "Неофит Рилски", уточниха организаторите. Почетното жури за конкурса е в състав професор доктор Янка Стоименова-декан на Факултета по педагогика на ЮЗУ и доцент доктор на педагогическите науки Лилия Цветанова-Чурукова от ЮЗУ-Благоевград. Участниците, разпределени в три възрастови групи, са отличени в направления литература, изобразително изкуство и проект или презентация в скрач.

Решението да пазим природата е в нашите ръце и с нашите действия ще съхраним планетата Земя! Бъдете здрави, вдъхновени и всеотдайни в грижите за планетата, която е наш общ дом, призовават организаторите на конкурса „Опазване на природата на планетата Земя“.

                                   

/АВП/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 23:19 на 22.04.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация