site.btaВ Нов български университет ще се проведе образователният формат „Рекламна академия“
![В Нов български университет ще се проведе образователният формат „Рекламна академия“](/upload/10698865/17.02.+-+reklamna-akademiya_678x410_crop_478b24840a.jpg?l=1000)
![В Нов български университет ще се проведе образователният формат „Рекламна академия“](/upload/10698865/17.02.+-+reklamna-akademiya_678x410_crop_478b24840a.jpg?l=1000&original=abca7f70d6a62bc7fa279e4a8908f497a6ace718)
Нов български университет (НБУ) организира за дванадесети пореден път интерактивения образователен формат „Рекламна академия“ - тристранен проект на НБУ, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Събитието ще се проведе от 17 до 21 февруари, съобщиха от висшето училище.
„Рекламна академия“ и този път ще бъде под мотото „Практиката е най-добрият учител“ и ще предостави възможност за сътрудничество между студентите и водещи професионалисти - маркетолози и професионалисти от комуникационни агенции.
Участниците ще бъдат разделени в 20 отбора, като разпределението се извършва от организаторите с цел във всеки отбор да попаднат студенти с различен тип знания и умения. Във всеки отбор участват 10 студенти, които работят под менторството на трима експерти – представител на компания-рекламодател и двама представители на комуникационна агенция, а казусите са в различни бизнес сектори.
„Рекламна академия“ 2025 се открива с лекционна част и запознаване на участниците с казусите, по които ще работят. Следващите два дни са посветени на практически сесии, в които отборите разработват проект - формулират бизнес цел, разработват стратегия и конкретни предложения за нейното постигане. За целите на практическата работа студентите разполагат с различни ресурси и достъп до Радио-телевизионния център на НБУ, лабораторията по графичен дизайн, лабораторията по фотография и други.
Своите проекти за комуникационна кампания отборите представят пред журито на „Рекламна академия“, състоящо се от четирима бизнес лидери – рекламодатели от компании членове на БАР и четирима лидери от комуникационни агенции, членове на БАКА. Форматът завършва на 21 февруари с церемония и обявяване на победителите в Академията.
Първото издание на „Рекламна академия“ е проведено през февруари 2014 г. В него се включват общо шест организации – трима рекламодатели и три комуникационни агенции, чийто представители са лектори, ментори и жури. В следващите години към формата се присъединяват десетки нови бизнес организации – за десетте издания на проекта над 150 водещи рекламодатели и комуникационни агенции излъчват свои представители, които участват в Академията в ролята на лектори, модератори и жури. В последното издание през 2024 г. се включват представители на 55 организации. За единадесетте издания на „Рекламна академия“ са осигурени над 250 стажа и работни позиции на изявени студенти. Десетки от участвалите студенти са припознали работата в маркетингови отдели на компании и в комуникационни агенции като свое призвание, а рекламата и маркетинга – като своя професионална любов.
/ПВ/
/АВП/
news.modal.header
news.modal.text