site.bta"Ермес" предвижда да навлезе във висшата мода
!["Ермес" предвижда да навлезе във висшата мода](/upload/10591609/e810d1ada84943a7a9a752dfc8c42508--0--9a2eef38a7314b53baa5eb467e4fcddf.jpg?l=1000)
!["Ермес" предвижда да навлезе във висшата мода](/upload/10591609/e810d1ada84943a7a9a752dfc8c42508--0--9a2eef38a7314b53baa5eb467e4fcddf.jpg?l=1000&original=)
Ръководителят на луксозния конгломерат "Ермес" Аксел Дюма потвърди, че марката, известна с кожените си изделия и вече работеща в сектора на прет-а-порте, предвижда да навлезе във висшата мода през 2026 г. или 2027 г., съобщи АФП.
"Мислим за висшата мода", каза той на представянето на резултатите на "Ермес" пред финансови анализатори. Той обясни, че това не е обмисляно стратегически, а идеята се е появила по време на интервю с "Файненшъл таймс" през септември.
"Това, което ни интересува във висшата мода, е майсторството. Ние вече имаме много, много високо ниво на изработка и невероятно качество на кожата, така че си казахме "Защо не?", обясни Дюма.
Марката, известна с емблематичните си чанти като "Бъркин" и "Кели", навлезе в прет-а-порте с дамски колекции под ръководството на Надеж Ванхе-Сибулски от 2014 г. и с мъжки колекции, чийто дизайнер от 35 години е Вероник Нишанян.
Според представените в петък резултати, подразделението за облекло и аксесоари, което включва готовите облекла, има ръст от 13,6 процента през 2024 г., достигайки до 4,4 млрд. евро.
През 2024 г. "Ермес" отчете рекордни резултати, като нетната печалба се е увеличила с 6,8 процента до 4,6 млрд. евро, а продажбите са преминали 15 милиарда евро, което е ръст от 13 процента.
/ВБ/
news.modal.header
news.modal.text