site.btaДискусионни срещи с детски учители организира издателство "Клет България" в Шумен на 30 януари и 5 февруари

Дискусионни срещи с детски учители организира издателство "Клет България" в Шумен на 30 януари и 5 февруари
Дискусионни срещи с детски учители организира издателство "Клет България" в Шумен на 30 януари и 5 февруари
Снимка: Издателство "Клет България".

Издателство "Клет България" организира дискусионни срещи с начални учители и учители в детски градини в Шумен. Те ще се състоят на 30 януари и 5 февруари в комплекс „Кортовете“ в Шумен, съобщиха от издателството.

Първата среща е под надслов „Един учебен час“. В нея на 30 януари учители от региона ще обсъдят еволюцията на българското образование – „От Рибния буквар до електронния учебник“.

На 5 февруари ще се проведе и втората инициатива „Една вълшебна ситуация в детската градина“, която цели да изследва значението на емоциите в обучението и възпитанието в предучилищна възраст.

Събитията дават поле за обмен на идеи, иновации и добри практики сред педагогическата общност, като продължават традицията на издателството да предоставя актуални и полезни ресурси за учителите. За участие в дискусионните срещи е необходима регистрация в сайта на издателството, допълват от "Клет България".

За втора поредна година издателството организира дискусионни срещи с учители от над 30 града в България, сред които е и Шумен. Тези срещи са част от мисията на „Клет България“ да подкрепя професионалното израстване на учителите, като им предоставя платформа за споделяне на добри практики и новаторски подходи, информират от издателството.

Както БТА съобщи, дискусионна среща с учители се провежда днес в Добрич, информираха от издателство „Клет България“. Подобни срещи са проведени във Велико Търново, Търговище, Сливен и София. Дискусионни срещи за бъдещето на образованието ще има на 30 януари и 20 февруари в парк-хотел „Санкт Петербург“ в Пловдив, съобщиха организаторите. 

 

/ХК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 21:04 на 30.01.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация