site.btaДискусионни срещи за бъдещето на образованието организира издателство „Клет България“ в Сливен

Дискусионни срещи за бъдещето на образованието организира издателство „Клет България“ в Сливен
Дискусионни срещи за бъдещето на образованието организира издателство „Клет България“ в Сливен
Снимка: Издателство "Клет България"

Дискусионни срещи за бъдещето на образованието организира издателство „Клет България“ в Сливен, съобщиха от издателството. Те са предназначени за учителите в детските градини и началните учители от Сливен и региона.

Първата от тях – „Един учебен час“, ще се състои на 22 януари от 14:00 ч. в хотел „Централ“. Тогава началните учители от Сливен ще обсъдят еволюцията на българското образование чрез темата „От Рибния буквар до електронния учебник“. Следващата инициатива – „Една вълшебна ситуация в детската градина“, ще бъде на 24 януари от 13:30 ч., като целта ѝ е да изследва значението на емоциите в обучението и възпитанието в предучилищна възраст. 

Събитията целят обмен на идеи, иновации и добри практики сред педагогическата общност, като продължават традицията на издателството да предоставя актуални и полезни ресурси за учителите. За участие в дискусионните срещи е необходима регистрация в сайта на издателството.   

За втора поредна година издателство „Клет България“ организира дискусионни срещи с учители от над 30 града в България, сред които е и Сливен. Той впечатлява с богатото си културно-историческо наследство и с големия си принос в образованието. Първото килийно училище в града отваря врати още през 1830 г. То е построено в метоха към църквата „Света София“.

Дискусионните срещи са част от мисията на „Клет България“ да подкрепя професионалното израстване на учителите, като им предоставя платформа за споделяне на добри практики и иновативни подходи, посочват още от издателството.

/ТС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 15:39 на 21.01.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация