site.btaМузиканти, артисти и спортисти отново подкрепиха кампанията "Не сте сами" на Национална агенция за приходите и Агенция „Митници“
Музиканти, артисти и спортисти отново казаха „Не“ на наркотичната и хазартната зависимост, като се присъединиха към кампанията „Не сте сами“ на Национална агенция за приходите (НАП) и Агенция „Митници“.
Звездите от музикалната сцена Дара, Лъчо и Тото от „СкандалУ“, Наско от Б.Т.Р., Миро и Торино от дуета „Торино и Пашата“, актьорите Асен Блатечки, Филип Буков, Силвия Лулчева, златното момиче на художествената гимнастика Симона Дянкова, световната и европейска шампионка по борба Биляна Дудова, се включиха във видеа от кампанията „Не сте сами“ с емоционален призив към младите хора да стоят далече от дрогата и зависимостта от хазарт, съобщиха организаторите.
Видеоклиповете с тяхно участие вече се излъчват по Българска национална телевизия (БНТ), както и в регионални и онлайн медии като 24chasa.bg, в „Метромедия“ (със съдействието на Столична община). Те могат да се видят и в YouTube каналите на НАП и Агенция „Митници“, в страниците на приходната агенция във Facebook и LinkedIn, и в профилите на „Не сте сами“ в TikTok и Instagram.
„Не сте сами“се организира от Агенция „Митници“ над 23 години с цел да популяризира рисковете от наркотичната зависимост. Както БТА писа, с грандиозен концерт с участието на изпълнителите 100 кила, Торино и Пашата, Дара и рок групата Б.Т.Р. на открита сцена "Крепостни сцени" пред Стария град в Несебър в разгара на лятото кампанията получи нов старт с включването на Национална агенция за приходите и темата за превенция на хазартната зависимост. Обединената инициатива на двете агенции „Не сте сами“ се фокусира върху това да информира младите за рисковете от употребата на дрога и пристрастяването към хазарт, както и да популяризира сред подрастващите забавни, безопасни и развиващи личността алтернативи за свободното им време като спорт, музика, театрални и други изкуства. Затова и първи посланици на каузата стават популярни лица от музикалната и театралната сцена и професионалния спорт.
В рамките на кампанията „Не сте сами“ са планирани инициативи и презентации пред ученици по темите за наркотичната и хазартна зависимост. По информация на НАП и Агенция "Митници" над 50% от активното население в България залага в хазартни игри, а над 1000 души всеки месец се вписват във водения от Националната агенция за приходите "Регистър на уязвимите от хазарт лица".
Българската телеграфна агенция е медиен партньор на събитието.
/ПВ/
/АКМ/
news.modal.header
news.modal.text