site.btaС "Парад на буквите" във Враца бе отбелязан 24 май

С "Парад на буквите" във Враца бе отбелязан 24 май
С "Парад на буквите" във Враца бе отбелязан 24 май
"Парад на буквите" във Враца за 24 май, снимка: Мая Ценова

С „Парад на буквите“ днес във Враца бе отбелязан 24 май - Ден на светите братя Кирил и Методий, на българската азбука, просвета и култура. Отличени ученици и педагози, спортисти и граждани носиха три 10-метрови знамена, с изписани на тях буквите от глаголицата, кирилицата и съвременната българска азбука. В шествието се включиха и над 500 ученици и учители от всички врачански училища, предвождани от духовата музика към Народно читалище „Развитие 1869“-Враца, с диригент Бойчо Димов.

Шествието стигна до паметника на светите братя Кирил и Методий, където след кратка програма бяха поднесени венци и цветя.

В словото си кметът Калин Каменов заяви, че вярва, че, всеки един от нас може да бъде доброто и да променя човека до себе за добро. „Мечтая всички врачански училища да създават деца, които да бъдат будни всеки ден, с които да се гордее не само нашият град, с които да се гордее България. И знаете ли, мили момичета и момчета, всеки един от вас го може“, посочи Каменов и допълни, че за целта трябва ежедневен копнеш да бъдеш най-добрият.

„Когато го постигнем - няма да мечтаем за други страни, където да работим и учим. Защото университетите са просто сгради, ако ви няма вас – най-можещите, най-знаещите и най-гладните за знания. Училищата ще бъдат просто сгради, ако в тях няма енергията за знание“, посочи още кметът на Враца.

/ХТ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:49 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация