site.btaУниверситетът за национално и световно стопанство е носител на наградата “Бранд на България“ в категория “Иновативни университети"

Университетът за национално и световно стопанство е носител на наградата “Бранд на България“ в категория “Иновативни университети"
Университетът за национално и световно стопанство е носител на наградата “Бранд на България“ в категория “Иновативни университети"
Университетът за национално и световно стопанство е носител на наградата “Бранд на България“ в категория “Иновативни университети". Снимка: УНСС

Университетът за национално и световно стопанство (УНСС) беше отличен с наградата “Бранд на България“ в категория “Иновативни университети на България“ на второто издание на Годишните национални награди “Бранд на България“, съобщиха днес от висшето училище.

Тържествената церемония се състоя в Интер Експо Център, в София. Наградите бяха учредени през 2023 г. от ТВ1 България и предаването “Брандовете на България“, в стратегическо партньорство с Интер Експо Център.

Годишните национални награди "Бранд на България“ имат за цел да отдадат заслужено внимание и признание към брандове от цялата страна, установени на български пазар, за техния значителен принос към развитието на българската икономика. Фокус в селекцията, освен наложените и изявени брандове, които са двигатели на икономиката на страната, са и такива, които имат принос в малкия и среден бизнес, и дават пример и надежда на останалите, че златните години пред българската икономика предстоят.

От ръководството на УНСС пишат, че висшето училище е получило приза заради своята целенасочена стратегия за успешно интегриране на студентите в бизнес средата на България. Наградата е придружена с ваучeри за комуникационни и медийни услуги на обща стойност над 12 000 лева, допълват от университета.

“Нашата задача е да създаваме конкурентоспособни специалисти за българската икономика. Хора, които още от студентската скамейка се срещат с бизнеса и черпят опит от водещите компании в съответните области, и държавните институции. Нашите студенти се реализират почти 100 процента на пазара на труда и повечето от тях намират престижна работа още докато следват. Затова тази награда е особено ценна за нас. Тя е знак не само че усилията ни се забелязват, но и че това е необходимо на държавата ни“. Това каза проф. Димитър Димитров при получаването на статуетката – лъв, олицетворяващ просперитета на България, и основен елемент в герба на страната ни.

Ректорът припомни, че УНСС е получил най-високата акредитационна оценка сред българските университети и че няколко години подред e носител на наградата “Академичен Оскар“ за най-престижно висше училище в професионално направление “Икономика“. Проф. Димитров разказа и за бизнес академиите, които се организират в подкрепа на обучението, сред които тези с водещи компании като "Кока-Кола" и "Кауфланд".

Целта на второто издание на Годишните национални награди “Бранд на България“ е да се даде възможност да се разкаже за предизвикателствата пред различните сектори на икономиката. Цел на форума е да бъдат наградени хората, които са двигатели на положителната промяна и са “градетели“ на новата бизнес среда на България, уточняват от висшето училище.

Организатор на събитието беше водещата на предаването “Брандовете на България“ по ТВ1 България, Мария Василева. Тя даде възможност на селектирани топ 20 бранда на България да разкажат повече за това какви са предизвикателствата, постиженията, и кои са хората зад логото, които градят устойчивите бизнес политики на България.

“Пазарният опит показва, че брандовете, които се отличават с устойчивост на бизнес процесите са тези, които инвестират, освен в иновации в производствените процеси, и в социално отговорни каузи, зелени линии на продуктово позициониране, както и в медийно отразяване на успехите, които постигат“, сподели Мария Василева.

Според нея това второ издание на Годишните национални награди “Бранд на България“ е от изключително значение за цялостната микроикономическа сцена на държавата, защото икономическата стабилност и промяната на цялостната предприемаческа среда зависят както от големите, така и от малките български брандове, и от техните пазарни успехи.

Ководещ на събитието беше Павел Владимиров - управител на бранда за производство на видео съдържание, рекламни клипове и филми "Синематика".

/ЙВЛ

/ХТ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 01:30 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация