site.btaФондацията “Заедно в час” е с нова платформа в помощ на учителите за събиране и анализ на данни от класната стая
![Фондацията “Заедно в час” е с нова платформа в помощ на учителите за събиране и анализ на данни от класната стая](/upload/4857664/%D0%90%D0%BD%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8+%D0%B7%D0%B0+%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B5%2C+%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%89%D0%B0.png?l=1000)
![Фондацията “Заедно в час” е с нова платформа в помощ на учителите за събиране и анализ на данни от класната стая](/upload/4857664/%D0%90%D0%BD%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8+%D0%B7%D0%B0+%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B5%2C+%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%89%D0%B0.png?l=1000&original=e4b186312367e5cfbf9e5a901b7042c099de51e5)
Нова платформа “Анкети за учене” беше създадена по програмата “Учим заедно” на фондацията “Заедно в час” и реализирана с финансовата подкрепа на фондацията “Америка за България“. Платформата е първият инструмент в България, който позволява на учителите да провеждат с учениците апробирани анкети, да проследяват напредъка на възпитаниците си, и да сравняват уменията им с уменията на техни връстници от цялата страна, съобщават от образователния сайт prepodavame.bg, партньор за създаването на платформата.
Освен образователния сайт, партньори в реализирането на проекта са Институтът за изследвания в образованието и студиото ''Appolica''.
Платформата е създадена в съвременния свят, в който все повече се говори за персонализирано учене и за нуждата училищното образование да познава по-добре индивидуалните нужди и интереси на учениците. Тя помага на учителите да открият реалните нужди на възпитаниците си и да работят целенасочено за развитието на уменията им. “Анкети за учене” е с безплатен достъп за учители и директори, допълват от prepodavame.bg.
“Основната цел на платформата е да даде възможност на учителите да развиват различни умения на учениците си, базирайки се на данни за текущото ниво на развитие. Уменията за учене и емоционална интелигентност са ключови компетентности на двадесет и първи век, и е важно учителите да работят целенасочено с учениците си за тяхното подобряване”, казва споделя Мариян Ранков, ръководител на програмата “Учим заедно” на фондацията “Заедно в час‘‘.
Освен за развитие на уменията на учениците, платформата е ценен инструмент за анализ на преподавателските умения на учителите. Чрез анкетата “7 сили на учителя” преподавателите могат да събират два пъти в година обратна връзка за своята работа и да анализират седем показателя за добра учителска практика.
/АКМ/
news.modal.header
news.modal.text