site.btaСтуденти от Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ разговаряха с ученици от пет бургаски училища за мотивацията при избора за професия

Студенти от Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ разговаряха с ученици от пет бургаски училища за мотивацията при избора за професия
Студенти от Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ разговаряха с ученици от пет бургаски училища за мотивацията при избора за професия
Обща снимка в края на срещата на студентите и учениците, снимка: Университет "Проф. д-р Асен Златаров“ – Бургас

Със съвместни инициативи под наслов „Моята история за образованието“ Регионално управление на образованието (РУО) - Бургас към Министерство на образованието и науката (МОН) и Катедра „Педагогика и методика на обучението“ към Факултета по обществени науки на Университет "Проф. д-р Асен Златаров“ – Бургас, отбелязаха в няколко последователни дни в края на миналата седмица Международния ден на образованието (24 януари), съобщиха от екипа на висшето училище.  

Студенти от специалност „Предучилищна и начална училищна педагогика“ и преподавателите гл. ас. д-р Гергана Аврамова-Тодорова, ас. д-р Виктория Христова, ас. д-р Блага Димова и Ави Абнер се срещнаха с дванадесетокласници от пет бургаски училища: Средно училище (СУ) „Димчо Дебелянов“, СУ „Св. Св Кирил и Методий“, СУ „Св. Константин Преславски“, Гимназия с преподаване на чужди езици (ГПЧЕ) „Г. С. Раковски“ и Профилирана гимназия за романски езици (ГПРЕ) „Васил Левски“. По време на срещите студентите споделиха личните си истории за избора на професията „учител“ и мотивацията си да продължат образованието си в университет. А учениците разказаха за своите мечти и кариерни желания, зададоха въпроси за възможностите да продължат образователния си път, получиха ценни напътствия за избор на специалност и начини на кандидатстване в университет, разказаха от Университет "Проф. д-р Асен Златаров“ – Бургас. /ПВ/ 

 

/ХТ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:22 на 29.09.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация