site.btaКампанията "Инфлуенсъри с кауза" проучи нагласите за личностно развитие и гражданска активност на младежи от три области в страната

Кампанията "Инфлуенсъри с кауза" проучи нагласите за личностно развитие и гражданска активност на младежи от три области в страната
Кампанията "Инфлуенсъри с кауза" проучи нагласите за личностно развитие и гражданска активност на младежи от три области в страната
Кампанията "Инфлуенсъри с кауза" проучи нагласите за личностно развитие и гражданска активност на младежи от три области в страната. Снимка: Организаторите
Кампанията "Инфлуенсъри с кауза" проучи нагласите и нуждите за личностно развитие и гражданска активност на 156 младежи на възраст от 15 до 29 години от три области в страната. Така насочи вниманието на обществото към критичен, а не буквален прочит на резултатите, публикувани от Програмата за международно оценяване на учениците (PISA), с които постави българските ученици на едно от последните места в Европа, съобщават организаторите. Инициативата имаше за цел да обогати обществения диалог и с гласа на младите хора, които вярват, че за да си успешен, е важно да си грамотен. Проектът беше реализиран от сдружението "Тема за хората" с подкрепата на Министерството на младежта и спорта.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ХТ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 04:15 на 22.04.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация