site.btaКампанията "Инфлуенсъри с кауза" проучи нагласите за личностно развитие и гражданска активност на младежи от три области в страната


Кампанията "Инфлуенсъри с кауза" проучи нагласите и нуждите за личностно развитие и гражданска активност на 156 младежи на възраст от 15 до 29 години от три области в страната. Така насочи вниманието на обществото към критичен, а не буквален прочит на резултатите, публикувани от Програмата за международно оценяване на учениците (PISA), с които постави българските ученици на едно от последните места в Европа, съобщават организаторите. Инициативата имаше за цел да обогати обществения диалог и с гласа на младите хора, които вярват, че за да си успешен, е важно да си грамотен. Проектът беше реализиран от сдружението "Тема за хората" с подкрепата на Министерството на младежта и спорта.
/ХТ/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина