site.btaВ Милано модата отново показа, че има афинитет към изкуството и обича да продава

В Милано модата отново показа, че има афинитет към изкуството и обича да продава
В Милано модата отново показа, че има афинитет към изкуството и обича да продава
Модел на "Долче и Габана" на ревюто на марката по време на Седмицата на мъжката мода в Милано. Снимка: АП/Luca Bruno
В едно запомнящо се интервю пред  „Ню Йорк магазин“ през 2012 г., след като светът на луксозните стоки се измъква от последствията на световната финансова криза, една от най-влиятелните жени в модата – Миуча Прада, обясни разликите между модата и

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/АКМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:19 на 23.01.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация