site.btaУченици от Професионалната гимназия "Велизар Пеев" в Своге създадоха коледно настроение в Министерството на образованието и науката
Ученици от Професионалната гимназия "Велизар Пеев" в Своге преобразиха Министерството на образованието и науката (МОН), и създадоха коледно настроение в сградата. Те изградиха умалено коледно селце - с къщички, джуджета, елени и снежни човеци в едно от фоайетата. Част от детайлите в него са изработени на 3D принтер, с който разполага училището, съобщи пресцентърът на МОН.
Възпитаниците на гимназията "Велизар Пеев" украсиха и фоайетата с елхи, както и с ръчно изработени венци и чорапчета, а част от декорацията са снежни човеци, изрисувани върху дърво.
Заслугата е на учениците от специалността "Компютърна графика" и на техните учители, а това е поредна година, в която те преобразяват МОН в дните преди Коледа. Те не само показват наученото, но и всяка година към украсата добавят нещо ново към креативните елементи - сега това е нова шейна и указателна табела за работилницата на Дядо Коледа, зимни фотоси и играчки.
Както БТА писа, ученици от трети ''д'' клас на столичното 32-ро Средно училище "Св. Климент Охридски" гостуваха в Министерството на образованието и науката в дните преди Коледа. Те се срещнаха с министър Галин Цоков и научиха повече за институцията и нейните правомощия, съобщиха на 15 декември от образователното министерство.
Децата, които са в паралелки с изучаване на английски и руски език, поздравиха проф. Цоков със стихове на Георги Струмски. Те зарадваха министъра и с коледен подарък - ръчно изработена играчка за елха. Проф. Цоков подари тогава на всяко от децата комплект с детски книжки и им пожела да са здрави, усмихнати и да имат много шестици в училище.
/РБ/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text