site.btaВ Плевен педагози от страната представиха 50 практики за образователната интеграция и приобщаване на деца и ученици от уязвими групи

В Плевен педагози от страната представиха 50 практики за образователната интеграция и приобщаване на деца и ученици от уязвими групи
В Плевен педагози от страната представиха 50 практики за образователната интеграция и приобщаване на деца и ученици от уязвими групи
Конференцията "Добри педагогически практики в областта на образователната интеграция и на образователното приобщаване на деца и ученици от уязвими групи" в Плевен приключи с отличаване на авторите на селектираните 50 успешни педагогически практикиСнимка: Елина Кюркчиева/БТА

В Плевен педагози от страната представиха 50 добри практики за образователна интеграция и образователно приобщаване на деца и ученици от уязвими групи. Това стана в рамките на научнопрактическа конференция, която днес приключи с отличаване на авторите на номинираните практики. 

Както БТА писа, осмата научнопрактическа конференция на тема "Добри педагогически практики в областта на образователната интеграция и на образователното приобщаване на деца и ученици от уязвими групи", която се откри на 16 октомври в Плевен, се организира от Министерството на образованието и науката и Синдиката на българските учители с домакинството на Регионалното управление на образованието (РУО).

Над 150 са получените в конкурса педагогически практики. От тях селектираните са 50, които бяха представени по време на конференцията в Плевен, каза проф. Янка Тоцева, член на журито, подбрало практиките. По думите й тази година се очертават три тенденции. Увеличава се броят на младите учители, които участват в конференцията, както и на авторските иновативни практики. Подобряват се и уменията на учителите да представят своите презентации, отбеляза проф. Тоцева. Според нея с всяка година се наблюдава и увеличаване на културата на споделяне на добри практики от страна на педагозите. 

През изминалите три дни в Плевен се събра голям педагогически опит в областта на образователното приобщаване на деца и ученици от уязвими групи, като се постигна диалог между различните професионални общности, за да се даде трибуна на изява на различния педагогически опит чрез прилагане на иновативни методи, похвати и практики, както и баланс между социално-емоционалната компетентност и познавателното и когнитивното усвояване на книжовния български език, коментира Албена Тотева, началник на РУО – Плевен. 

Хубаво е, че се дава трибуна за споделяне на педагогически опит и се видяха много иновативни идеи и модели, в които всеки един учител търси възможността за мотивация на ученика, допълни тя. Тотева посочи, че част от представените успешни практики са със силен акцент за подобряване на работата с родителите не само в детската градина, но и в училищата.

/АКМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 02:21 на 05.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация