site.btaРодители и ученици искат по-достъпен език в учебниците и повече време за упражнения, показва социологическо изследване по поръчка на МОН

Родители и ученици искат по-достъпен език в учебниците и повече време за упражнения, показва социологическо изследване по поръчка на МОН
Родители и ученици искат по-достъпен език в учебниците и повече време за упражнения, показва социологическо изследване по поръчка на МОН
Снимки: БТА, Димитрина Ветова
Твърде сложен изказ в учебниците, материал, който не е съобразен с възрастта на децата, прекалено много информация, недостатъчно примери и обяснения, малко време за упражнения. Това са основните трудности, които срещат децата в училище. Изводите са от национално изследване на "Галъп интернешънъл Болкан", направено по поръчка на Министерството на образованието и науката (МОН) и представено днес в присъствието на заместник-министъра на образованието и науката Мария Гайдарова, и на Първан Симеонов - изпълнителен директор на "Галъп интернешънъл Болкан". В пространни интервюта с родители и ученици от първи до десети клас, които на практика са се превърнали в дълбочинни, социолозите са питали за проблеми в учебните програми по отделните предмети и в конкретните учебници, и са събирали препоръки за улесняване на процеса на учене.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/АКМ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 14:23 на 26.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация