site.btaРодители и ученици искат по-достъпен език в учебниците и повече време за упражнения, показва социологическо изследване по поръчка на МОН
Твърде сложен изказ в учебниците, материал, който не е съобразен с възрастта на децата, прекалено много информация, недостатъчно примери и обяснения, малко време за упражнения. Това са основните трудности, които срещат децата в училище. Изводите са от национално изследване на "Галъп интернешънъл Болкан", направено по поръчка на Министерството на образованието и науката (МОН) и представено днес в присъствието на заместник-министъра на образованието и науката Мария Гайдарова, и на Първан Симеонов - изпълнителен директор на "Галъп интернешънъл Болкан". В пространни интервюта с родители и ученици от първи до десети клас, които на практика са се превърнали в дълбочинни, социолозите са питали за проблеми в учебните програми по отделните предмети и в конкретните учебници, и са събирали препоръки за улесняване на процеса на учене.
/АКМ/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text