site.btaЧрез инициативата "Светилник" ще бъдат създадени и дарени химни на български училища

EZ 16:10:01 30-09-2021
PP1608EZ.011
инициатива - пилотен проект - училища - химни

Чрез инициативата "Светилник" ще бъдат създадени
и дарени химни на български училища


София, 30 септември /Нелли Желева, БТА/
"Светилник" е инициатива, организирана от Музикаутор в партньорство с Националното музикално училище "Любомир Пипков" и Българската телеграфна агенция, чрез която ще бъдат създадени и дарени химни на български училища, съобщават от Музикаутор.
Мисията на "Светилник" е да предложи модел, основан на музика, творчество, взаимодействие, отговорност и разбиране на ценностите, които изграждат и ни свързват в една хармонична общност. Така ще имаме увереност, че създаваме среда, в която децата ни ще се реализират като пълноценни членове на обществото и ще сътворят нашето по-добро утре, обясняват инициаторите.
Замисълът е да се разгърне в национален план. Пилотната фаза цели привличане на вниманието на съмишленици - партньори, спонсори и меценати, които припознават мисията на проекта и биха дали своя принос в реализирането на химни за училища от цялата страна.
Пилотната фаза се осъществява с решение на Управителния съвет на Музикаутор, с което от Културния фонд на организацията се отпускат 25 000 лева за създаване на химни за пет столични училища. За да бъде устойчиво използването на химна във времето, освен аудиозапис, ще бъде създаден и видеоклип към него, посочват инициаторите.
Химните и създадените към тях видеоклипове ще бъдат представени официално в рамките на концерт в края на учебната 2021/2022 година.
Условията за кандидатстване са училището да се намира на територията на София, да няма собствен химн, да бъде общинско/държавно.
Крайният срок за подаване на заявления е 31 октомври 2021 г.; получени след него няма да бъдат разглеждани.
Документите се подават по електронен път: svetilnik@musicautor.org
Телефони: 0888 462243, 0883 339600
/ПП/

news.modal.header

news.modal.text

Към 03:04 на 23.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация