site.bta"Амазон" планира да пусне дискаунт онлайн магазин в опит да се пребори с китайските "Тему" и "Шeйн"

"Амазон" планира да пусне дискаунт онлайн магазин в опит да се пребори с китайските "Тему" и "Шeйн"
"Амазон" планира да пусне дискаунт онлайн магазин в опит да се пребори с китайските "Тему" и "Шeйн"
Снимка: AP/Michel Euler

"Амазон" (Amazon) планира да стартира нов раздел на своя сайт, посветен на евтини модни и лайфстайл артикули, които ще позволят на китайските продавачи да доставят директно до потребителите в САЩ, предаде Си Ен Би Си.

Това е най-агресивният опит на "Амазон" досега да се справи с нарастващата конкуренция от китайските компании в електронната търговия "Тему" (Temu) и "Шeйн" (Shein).

Двата китайски онлайн магазина разшириха присъствието си в САЩ през последните години, изкушавайки все по-голям дял от американските купувачи с най-ниските си цени на дрехи, електроника, стоки за дома и други продукти.

Новият онлайн портал на "Амазон" ще включва набор от немаркови артикули, много от които ще са на цена под 20 долара, според презентация от служители на компанията.

"Амазон" ще внася продуктите директно от Китай до САЩ, с цел да ги достави на купувачите в рамките на 9 до 11 дни.

В изявление говорителят на онлайн гиганта Мария Боскети заяви: "Ние винаги проучваме нови начини да работим с нашите търговски партньори, за да зарадваме нашите клиенти с повече избор, по-ниски цени и по-голямо удобство."

Не е ясно кога компанията възнамерява да дебютира с новата си онлайн платформа, но презентацията отбелязва, че ще започне да приема продукти тази есен.

Базираните в Китай търговци съставляват значителен контингент от пазара на "Амазон" в продължение на много години, но компанията прави подновен натиск да ухажва продавачите там, тъй като е изправена пред нарастваща конкуренция. 

През декември онлайн гигантът обяви нов "иновационен център" в Шънчжън, популярен технологичен и производствен център, и също така намали таксите, които начислява на търговците, продаващи дрехи на цена под 20 долара.

От "Амазон" допълниха, че през 2023 г. броят на артикулите, продадени от китайски продавачи на неговия сайт, е нараснал с повече от 20 на сто през годината досега, докато броят на китайските търговци с продажби над 10 милиона долара се е увеличил с 30 на сто.

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 21:32 на 27.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация