site.btaБългарският форум на бизнес лидерите връчи годишните си награди за отговорен бизнес

Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) обяви победителите в Годишните награди за отговорен бизнес 2024 на церемония днес в столичния хотел "София Балкан Палас". БТА е медиен партньор на събитието. 

Първа награда в категорията "Инвеститор в обществото" получи "Шел България" за кампанията "Отличник на пътя". Второто място отиде при "Фантастико Груп" за кампанията "Фантастико до  теб", а третото при "Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България" за кампанията "Малки стъпки към голяма промяна". В тази категория имаше 29 инициативи на компании. Наградите връчи Николай Павлов, заместник-министър на икономиката и индустрията. 

Голямата награда за "Инвеститор в знанието" взе "Роберт Бош България" за "Знания и иновации за по-добро бъдеще". Второто място отиде при "IBM България" за академичната програма на компанията, както и при "Девин" за проекта "Влез в зеления кръг" за мащабно въвеждане на екообразованието по Програма "Екоучилища". Третото място беше присъдено на "Сименс България". Наградите на победителите връчи заместник-министърът на образованието и науката Николай Витанов. 

В категорията "Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд" печелившите са "Лидл България" за проекта "Инвестираме в хората" на първо място, "IBM България" на второ място и "Бош Инженеринг Център София" на трето за програмата "С грижа за развитието на екипа и изграждането на бъдещи таланти - Едно семейство за бъдещето на мобилността". Наградите връчи Лазар Лазаров, заместник-министър на труда и социалната политика. 

Първата награда в категорията "Инвеститор в околната среда" отиде при "Лидл България" за пилотния проект за обратно приемане на пластмасови бутилки и метални, кенове и влагането им в нови бутилки по кръгов модел "от бутилка в бутилка", "Кауфланд България" за национална кампания за събиране на лекарства с изтекъл срок на годност "Земята не пие лекарства" и "ЕВН България" (EVN) за "Заедно за природата" - съвместна инициатива на Световния фонд за дивата природа (WWF) и "ЕВН България". Председателят на Българския форум на бизнес лидерите Левон Хампарцумян връчи наградите на победителите. 

В категорията "Маркетинг, свързан с кауза" първата награда получи "БТВ Медиа Груп" за предаването "Стани богат" в подкрепа на кампанията "Топъл обяд" на БЧК, втората отиде при "Кауфланд България" за "Действията носят промяна” и "Куайсер Фарма България" за "Допелхерц в подкрепа на фондация "За нашите деца". Наградите връчи заместник-кмета на Столичната община Никола Барбутов. 

Първа награда в категорията "Най-добра социална политика на малко и средно предприятие" получи "Интерланг" за програмата "Героят си ти!", втората - "Куайсер Фарма България" за "Допелхерц в подкрепа на фондация "За нашите деца" и третата - "Сиела Норма, Книжарници "Сиела" за кампанията "Eдно дете чака магия. Стани магьосник - подари му книга!”. Наградите връчи Николай Павлов. 

В категорията "Многообразие на работното място" отличените са "Кей Би Си Глобъл Сървисис Н.В. - Клон България", DXC Technology и "Inditex България" за "Тишината говори". Наградите връчи Никола Барбутов. 

Със специалната награда Engage беше отличена компанията "Шел България". Тя беше връчена от Натаниъл Копси, посланик на Великобритания в България. 

В 22-рото издание на конкурса за отговорен бизнес, устойчивост и многообразие участваха 100 корпоративни инициативи с принос към обществото, осъществени от 61 компании. 

От учредяването си през 2003 г. насам Годишните награди за отговорен бизнес отличават успешни инвестиции в социални каузи и дългосрочно развитие на отговорните компании, с което БФБЛ се стреми да насърчи добрите практики и да популяризира корпоративните програми в полза на служителите, природата и обществото.

В конкурса под мотото "Дай добър пример" участват компании от всички сектори от цялата страна, независимо дали са членове на БФБЛ, или не. 

Председателят на Българския форум на бизнес лидерите Левон Хампарцумян посочи при откриването на церемонията, че всяка година има все повече участници, което означава, че все повече компании виждат смисъл в това да поемат социална отговорност. 

/ИЦ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 13:03 на 26.03.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация