site.btaБългария се представя като дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм в каналите National Geographic и 24 Kitchen на 9 пазара в Европа


Министерството на туризма започна широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на "Уолт Дисни Къмпани" (The Walt Disney Company LTD) и "Уорнър Брос" (Warner Bros). Телевизионната реклама за промотиране на България като дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм стартира днес в девет държави и ще продължи до края на април. Паралелно с нея се провежда и дигитална кампания, която включва популярния формат pre-roll с нови клипове в "ЮТюб" (YouTube). Това съобщиха от Министерството.
Медийното партньорство включва телевизионно излъчване на 2430 рекламни спота на 9 стратегически пазара в Европа. Те са разпределени между каналите National Geographic, обхващащи Великобритания, Франция, Полша, Германия и Испания, и тези на 24 Kitchen в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия. Над 50 на сто от клиповете ще бъдат излъчени в прайм тайма на телевизионните програми.
"Това е поредна стъпка в стратегията ни да представим България като дестинация с богат културен и кулинарен потенциал. Виното и гастрономията, заедно с конгресния туризъм, са ключови елементи в развитието на туристическия ни сектор и създаването на преживявания, които остават в сърцата на посетителите. Чрез партньорството ни с National Geographic и 24 Kitchen достигаме до милиони пътешественици, които търсят автентични и вдъхновяващи дестинации", заяви министърът на туризма Мирослав Боршош.
Екип от групата прекара няколко дни в България специално за това партньорство, за да заснеме два 30-секундни клипа, промотиращи страната ни в ключовите направления "Вино и гастрономия" и MICE (Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions) туризъм.
Министерството на туризма и National Geographic имат успешно дългогодишно сътрудничество, като тази кампания е част от Годишната програма за национална туристическа реклама. Основната цел е да утвърди България като привлекателна и сигурна туристическа дестинация с разнообразни възможности за туризъм през цялата година. National Geographic е водеща световна медия, която достига 760 милиона домакинства по света. Медията заема първо място по потребителско доверие и е насочена към любители на пътешествията, културата и природата.
Рекламните видеоклипове могат да бъдат гледани тук и тук.
През ноември 2024 г. Министерството на туризма и National Geographic обявиха съвместна рекламна кампания, насочена към представянето на страната ни като атрактивна дестинация за винен, гастрономически и MICE туризъм.
Годишната програма за национална туристическа реклама поставя акцент върху иновативния маркетинг и дигитализацията, съобщи министерството в края на миналата година. Предвиждат се партньорства с водещи световни медии като National Geographic, BBC и CNN, както и мащабни кампании в платформите Google, Meta и Booking.com. Тези активности ще подкрепят позиционирането на България като атрактивна дестинация за културен, спа и здравен туризъм, посочиха тогава от ведомството.
/ВЙ/
news.modal.header
news.modal.text