site.btaКомпанията "Майкрософт" съобщи за възстановяване на достъпа на потребителите до "по-голяма" част от нейните онлайн услуги


Софтуерният гигант "Майкрософт" (Microsoft) обяви, че достъпът до "по-голяма" част от приложенията, включени в неговия пакет от услуги "Аутлук" (Outlook), се възстановява. Технологичната корпорация разследва причината, заради която той беше блокиран, предаде ДПА.
"Телеметричните данни, (които получаваме - бел. ред.), сочат, че повечето засегнати услуги се възстановяват", се посочва в съобщение на "Майкрософт" в социалната мрежа "Екс" (X).
Десетки хиляди потребители съобщиха по-рано, че изпитват проблеми с достъпа до своите електронни пощи, които са базирани на пакета "Майкрософт Аутлук" (Microsoft Outlook).
От онлайн платформата "Майкрософт 365" (Microsoft 365) обявиха през миналата нощ чрез публикация в Екс", че е "идентифицирана потенциална причина" за ситуацията около "Аутлук", като тя е свързана със софтуерен проблем, предаде Си Ен Ен.
/ПИП/
news.modal.header
news.modal.text