site.btaКомпанията "Майкрософт" съобщи за възстановяване на достъпа на потребителите до "по-голяма" част от нейните онлайн услуги

Компанията "Майкрософт" съобщи за възстановяване на достъпа на потребителите до "по-голяма" част от нейните онлайн услуги
Компанията "Майкрософт" съобщи за възстановяване на достъпа на потребителите до "по-голяма" част от нейните онлайн услуги

Софтуерният гигант "Майкрософт" (Microsoft) обяви, че достъпът до "по-голяма" част от приложенията, включени в неговия пакет от услуги "Аутлук" (Outlook), се възстановява. Технологичната корпорация разследва причината, заради която той беше блокиран, предаде ДПА.

"Телеметричните данни, (които получаваме - бел. ред.), сочат, че повечето засегнати услуги се възстановяват", се посочва в съобщение на  "Майкрософт" в социалната мрежа "Екс" (X).

Десетки хиляди потребители съобщиха по-рано, че изпитват проблеми с достъпа до своите електронни пощи, които са базирани на пакета  "Майкрософт Аутлук" (Microsoft Outlook).

От онлайн платформата "Майкрософт 365" (Microsoft 365) обявиха през миналата нощ чрез публикация в Екс", че е "идентифицирана потенциална причина" за ситуацията около "Аутлук", като тя е свързана със софтуерен проблем, предаде Си Ен Ен.

 

 

/ПИП/

news.modal.header

news.modal.text

Към 08:25 на 03.03.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация