site.btaАкциите на "Бърбъри" скочиха с 13 на сто след по-добри от очакваното тримесечни продажби

Акциите на "Бърбъри" скочиха с 13 на сто след по-добри от очакваното тримесечни продажби
Акциите на "Бърбъри" скочиха с 13 на сто след по-добри от очакваното тримесечни продажби
Снимка: Scott A Garfitt/Invision/AP

Акциите на "Бърбъри" (Burberry) скочиха днес с повече от 16 на сто, след като компанията съобщи за по-малък от очакваното спад на продажбите през своето трето тримесечие съвпадащо с периода октомври декември, съобщи Си Ен Би Си. Това е първоначалния резултат от усилията на главния изпълнителен директор Джошуа Шулман  да преструктурира намиращата се в трудна ситуация британска модна къща.

Сравнимите продажби са намалели с 4 на сто през трите месеца до декември. Анализатори прогнозираха спад с 12 на сто.

Общите приходи през периода на празничното пазаруване са на стойност 659 милиона британски лири (816 милиона долара), което е спад от 7 на сто на годишна база по отчетени обменни курсове.

Компанията обяви, че сега е "по-вероятно" резултатите от второто полугодие да компенсират до голяма степен коригираната оперативна загуба за първото полугодие.

Шулман каза, че е "окуражен" от отговора на клиентите на последните кампании на "Бърбъри", но отбеляза, че трансформацията на марката все още е в начален етап и че "има още много работа".

 

/СЛС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 20:39 на 24.01.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация