site.btaИзкуственият интелект може да повлияе на решенията за покупки на потребителите

Изкуственият интелект може да повлияе на решенията за покупки на потребителите
Изкуственият интелект може да повлияе на решенията за покупки на потребителите
Снимка: AP/Michael Dwyer
Разговорният изкуствен интелект (Conversational AI) може да повлияе на решенията на потребителите за търговски сделки, дори преди още да са ги взели, проправяйки пътя за възможни манипулации. Това прогнозират изследователи от Кеймбриджкия

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 22:36 на 22.02.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация