site.btaКомисията за регулиране на съобщенията проверява "Йеттел България" за качеството и техническите параметри на променените услуги
Във връзка със заявените промени в цените на услугите на мобилния оператор "Йеттел България" ЕАД със заявени параметри на по-високо качество, Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) започна проверки на дружеството с цел установяване на качеството и техническите параметри на променените услуги. Съобщението на КРС е публикувано на интернет страницата на регулатора.
Екипи на КРС проверяват различни точки от мрежата на "Йеттел България" ЕАД за определен срок от време и в резултат на проверките ще бъде направен анализ. Съставените констативни протоколи ще бъдат предоставени и на Комисията за защита на потребителите (КЗП), с която КРС работи в отлично взаимодействие, за тяхно становище дали има нелоялни практики, посочват от КРС.
Комисията за регулиране на съобщенията ще направи проверки и в другите мобилни предприятия във връзка с публикувани и предлагани промоционални оферти за потребители, допълват от регулатора.
БТА припомня, че вчера от КЗП съобщиха по повод анонсираното от мобилния оператор "Йеттел България" ЕАД повишение на цените на услуги, че абонатите имат право да прекратят договора си без допълнителни разходи.
"Йеттел България" обяви, че вдига цените от 5 януари 2025 г., като месечните такси за мобилна услуга се увеличават с 2 или 3 лева. Абонатите на оператора вече получават известия за тази промяна, както и че ще се увеличат и цените на "услугите по договор". Анонсираното от мобилния оператор увеличение на цените на услугите се извършва на основание Закона за електронните съобщения, в който е предвидена възможност за операторите да изменят условията на потребителските договори.
/СС/
news.modal.header
news.modal.text