site.btaЕРП Север въведе система за проверка за планово прекъсване на електрозахранването по клиентски номер
Електроразпределение Север разработи и пусна в действие допълнителна софтуерна система https://tok.erpsever.bg/ за проверка за прекъсвания за обект по клиентски номер - планирани от дружеството предстоящи прекъсвания на електрозахранването, непланирани прекъсвания (аварийни ситуации) и други. Това съобщиха от енергийното дружество. Опцията става чрез бутон "Проверка за прекъсване по обект" на началната страница на адрес - https://erpsever.bg/, като наред с нововъведената справка, клиентите могат да ползват и съществуващия бутон за проверка на плановите прекъсвания по регион.
През нововъведеното приложение физически и юридически лица могат да научат дали за техен обект има прекъсване и по каква причина. Приложението е налично и през Виртуалния център за обслужване на клиенти MyENERGO-PRO, който се достъпва от синия бутон на началната страница на ЕНЕРГО-ПРО, както и самостоятелно на адрес https://my.energo-pro.bg/. Виртуалният център обединява в себе си възможност за генериране на различни справки и достъп до услуги: най-масово използваната за проверка/плащане на сметка във Виртуалния ПОС терминал https://vp.energo-pro.bg/, данни за потреблението на електроенергия на битови потребители за три години назад, графици за плащане и отчитане, актуализация на клиентски данни за навременно получаване на персонална информация и други, се посочва още в съобщението.
БТА припомня, че на 13 ноември от "Електроразпределение Север" съобщиха, че са подготвили съоръженията на дружеството в готовност за работа при зимни условия. Дейностите по профилактика и рехабилитация включиха подмяна на 11 000 изолатора и близо 3000 електроразпределителни стълба, реконструирани са стотици километри мрежа ниско напрежение, долято е 47 000 литра трансформаторно масло. Регламентиран е необходимият оперативен и авариен резерв от основни видове материали и съоръжения.
/ВЙ/
news.modal.header
news.modal.text