site.btaПромените на клаузата за неустойки при предсрочно прекратяване на договори изискват време, клиентите ще бъдат информирани, съобщи "А1 България"
Предстоящите промени на клаузата за неустойки и за възстановяване на част от предоставените отстъпки от месечните такси и тези за устройства изискват време за организационна и техническа подготовка, но клиентите ни ще бъдат информирани навреме за новите условия и за датата, от която те ще влязат в сила. Това отговориха на запитване на БТА от мобилния оператор "А1 България" относно преговорите с Комисията за защита на потребителите (КЗП) и постигнатото съгласие неустойките за предсрочно прекратяване на договори с мобилните оператори да са до три стандартни месечни такси, както вече съобщи КЗП.
"Държим да отбележим, че действащата клауза (за прекратяване на договорите) е законосъобразна и равноправна, и до този момент винаги сме я прилагали точно и без отклонение спрямо подписаната между КЗП и А1 Съдебна спогодба от 2016 г. на Софийски градски съд", посочват от компанията. Въпреки това като клиентски ориентирана компания, ние винаги сме готови да предприемем още действия в полза на желанията и очакванията на потребителите, пише в съобщението до БТА.
Проведохме конструктивен диалог с Комисията за защита на потребителите (КЗП). Целта ни беше да подобрим клаузата за отговорността на потребителя при предсрочно прекратяване на договорите, така че да защитава в по-голяма степен интересите на клиентите, посочват още от "А1 България".
/ВЙ/
news.modal.header
news.modal.text