site.btaПромените на клаузата за неустойки при предсрочно прекратяване на договори изискват време, клиентите ще бъдат информирани, съобщи "А1 България"

Промените на клаузата за неустойки при предсрочно прекратяване на договори изискват време, клиентите ще бъдат информирани, съобщи "А1 България"
Промените на клаузата за неустойки при предсрочно прекратяване на договори изискват време, клиентите ще бъдат информирани, съобщи "А1 България"
Снимка: "А1 България"

Предстоящите промени на клаузата за неустойки и за възстановяване на част от предоставените отстъпки от месечните такси и тези за устройства изискват време за организационна и техническа подготовка, но клиентите ни ще бъдат информирани навреме за новите условия и за датата, от която те ще влязат в сила. Това отговориха на запитване на БТА от мобилния оператор "А1 България" относно преговорите с Комисията за защита на потребителите (КЗП) и постигнатото съгласие неустойките за предсрочно прекратяване на договори с мобилните оператори да са до три стандартни месечни такси, както вече съобщи КЗП.

"Държим да отбележим, че действащата клауза (за прекратяване на договорите) е законосъобразна и равноправна, и до този момент винаги сме я прилагали точно и без отклонение спрямо подписаната между КЗП и А1 Съдебна спогодба от 2016 г. на Софийски градски съд", посочват от компанията. Въпреки това като клиентски ориентирана компания, ние винаги сме готови да предприемем още действия в полза на желанията и очакванията на потребителите, пише в съобщението до БТА.

Проведохме конструктивен диалог с Комисията за защита на потребителите (КЗП). Целта ни беше да подобрим клаузата за отговорността на потребителя при предсрочно прекратяване на договорите, така че да защитава в по-голяма степен интересите на клиентите, посочват още от "А1 България".

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:49 на 28.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация