site.btaБългария се представя като дестинация за зимен, културен, еко, винен и кулинарен туризъм на изложение в Солун

България се представя като дестинация за зимен, културен, еко, винен и кулинарен туризъм на изложение в Солун
България се представя като дестинация за зимен, културен, еко, винен и кулинарен туризъм на изложение в Солун
Снимка: Министерство на туризма

Министерството на туризма участва в международното туристическо изложение PHILOXENIA 2024, което се провежда от 14 до 16 ноември в Солун, Гърция. Събитието е ключова платформа за взаимодействие между туристическия сектор от Балканите и Югоизточна Европа, като обединява туристически дестинации, агенции и туроператори с фокус върху новите предложения и тенденции в туризма, съобщиха от ведомството.

Българският щанд, разположен на площ от 100 кв. м, е с изцяло обновена визия и включва засилено дигитално представяне, което акцентира върху разнообразието на българските туристически продукти. Чрез модерни технологии и визуализации, страната ни представя атрактивни възможности за зимен, културен, еко, винен, кулинарен и други видове туризъм.

Тридневното събитие събира представители от целия туристически сектор, включително туристически дестинации, регионални организации, хотели, агенции, както и специализирана преса и медии. Изложението PHILOXENIA има дългогодишна традиция и е престижно събитие за бранша в региона. През 2023 г. изложението привлече над 25 000 посетители и включи 431 изложители.

Тази година на българския щанд участват ключови представители от българския туристически сектор, сред които са "Гранд Хотелс Мениджмънт Енд Маркетинг" ЕООД, "Царевград Търнов" ЕООД, общините Банско, Стара Загора, Сандански, Столичното общинско предприятие "Туризъм", посочват от министерството.

В рамките на световното туристическо изложение WTM в Лондон в началото на ноември, служебният министър на туризма Евтим Милошев проведе поредица ключови срещи с европейски министри на туризма, обсъждайки нови възможности за сътрудничество и укрепване на туризма в региона. Основен акцент бе поставен върху създаването на общ туристически продукт - "Бранд Балкани", и подобряването на въздушната свързаност между балканските столици. Министър Милошев проведе и поредица от срещи на високо ниво с министрите на туризма от Саудитска Арабия, Катар, Бахрейн и генералния секретар на ресорния съвет на Кувейт в изложението WTM в Лондон, като бе отчетено, че интересът на държавите от Близкия изток към туристическия продукт на България нараства, съобщиха тогава от министерството.

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:15 на 14.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация